Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~foucade | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adresBydgoszcz zarejestrowany20.12.2008 @22:26:13 ostatnio na stronie12.07.2015 @00:40:55

"Przykazania wypełnić dobrze niepodobna, jesteśmy z natury grzeszni, słabi i do moralności najzupełniej nie zdolni..."
Fryderyk Nietzsche

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty38 komentarze193 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~vSpectrum    05.06.2009 @00:27:02
Jaki album?? pozdrawiam
~paweuss    04.06.2009 @10:08:58
Dziękuję
_______
"...deaf and blind and dumb and born to follow..."
tul
~vSpectrum    03.06.2009 @08:20:08
odnośnie figurki cmentarnej - nie łódżkie niestety- Łabiszyn pod Bydgoszczą Ale podejrzewam, ze w Łodzi jest piękny cmentarz, chociaż 2 razy tam byłam to jeszcze nie zajrzałam
~Mrrruk    28.05.2009 @00:17:15
dzięki wielkie za mile słowo i zapraszam częściej... serdeczności życzę ^_^
_______
"To bardzo proste. Twój obraz jest tym, czym ty jesteś. Pojmujesz to? Obraz, za pośrednictwem którego ukazujesz się światu - to ty."
~zoobel    25.05.2009 @08:03:35
dziekuje bardzo ach z tymi kolorami chcialem specjalnie przesadzic.... jakos tak mi sie podobalo... pozdrawiam!
_______
* jestem tu po to by byc krytykowanym i krytykowac innych...
** nie każda krytyka boli...
*** nie każde zdjęcie to "rewelacja"...
**** _A_R_T_ - z ang. SZTUKA...
~vlr    24.05.2009 @19:08:14
: )
_______
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy."
Albert Einstein
~DZADZA    23.05.2009 @16:21:52
pracy tyle samo było co zwykle:D:D:D

nie pogniewał bym się jak by wyszło ciut inaczej ale na słonko nie ma rady
Pozdrawiam
s.
~Booogi    08.04.2009 @16:32:01
powtarza ci sie ta plamka na pozostalych zdjeciach - radze przeczyscic aparat.
~emmett    06.04.2009 @18:56:59
dziękuję
_______
"Can you still see the heart of me ..."
dziękuj ale też oceniaj
~DZADZA    28.02.2009 @01:40:55
wprowadzam sie na obserwacje
~sssitexxx    17.02.2009 @08:51:06
_______
Już powstało i już nie ma odwrotu!
>>>>>>>> http://www.collodion.pl <<<<<<<<
~ewelines    16.02.2009 @23:00:42
Dziekuje bardzo...
....troszke przyciemnilam....
~marlmoro    16.02.2009 @21:57:11
miło mi & dziękuje bardzo
_______
"Ci, którzy potrzebują najlepszych narzędzi chętnie z każdym systemem się rozstaną, bo to jakość generuje ich potrzeby, a nie logo na pasku"
~canismaioris    12.02.2009 @00:22:01
aaa witam Bydgoszczankę
~aer    02.02.2009 @23:54:49

pozdrawiam
~aer    02.02.2009 @20:38:25
haha nic tu nie jest przepalone + o taki kontrast chodzilo + nie wrzucam zdjec ktore nie spelniaja warunkow mojego zamyslu
~Maty888    02.02.2009 @00:43:19
no i tu jest ten mały problem w koncertówkach trzeba kombinować, czekać, czekać i czekać na światło. wiesz w małych klubach gdzie światła praktycznie nie ma można użyć lampy. ale na większych salach jednak czekaj na światło. tak jak na tej focie. wyszło fajnie. http://www.digart.pl/praca/3122000/Maria_Avaria_II.html pozdr
_______
Ja oceniam to tez ocen bo mi wzrok pada to przynajmniej nie będę sam
~Maty888    02.02.2009 @00:29:29
ogólnie proponowałbym( i chyba nie tylko ja Ci to powiem) unikać lampy na koncertach lampa to już w ekstremalnych warunkach. pozdr
_______
Ja oceniam to tez ocen bo mi wzrok pada to przynajmniej nie będę sam
~farbenka666    28.01.2009 @15:55:26
niestety aparat jeszcze stary..... ale mam nadzieje ze juz nie dlugo :p
_______
~123CCC321    09.01.2009 @13:20:09
Welcome
~pasiwo    01.01.2009 @14:16:17
dziekuje
_______
*Życie to moja pasja - nie boję się żyć*
~galareta    31.12.2008 @10:35:02
dzięki piękne
_______
nie masz talentu, możesz pokazać cycki
~inwersja    30.12.2008 @22:41:27
dzięki
~malgos38    29.12.2008 @23:30:07
Dzięki , Twoje też sa niczego sobie , pozdrawiam
_______
"Fotografując, staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył" - Robert Bresson

*Wolfgar    28.12.2008 @23:01:24
_______
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt